20210816 104141

Fra den 1. februar 2024 kan du bestille dit Træfpunkt ved DANVAs årsmøde den 30.-31. maj 2024 i Kolding. Udover generalforsamling byder årsmødet også på faglige indlæg, hvor vi under temaet Fremtidens arbejdsplads vil kortlægge tendenser og udfordringer i fremtidens arbejdsmarkedet og give indblik i og mulighed for at drøfte disse tendenser og udfordringer.

Træfpunktet giver jer mulighed for at møde beslutningstagere i vandsektoren på en direkte og personlig måde.

Som noget nyt får alle træfpunkter mulighed for at have en kort præsentation af virksomheden her på siden. Yderligere information vil fremgå af ordrebekræftelsen.

Et træfpunkt på DANVA Årsmøde 2024 inkluderer:

  • Præsentation af virksomheden på DANVAs hjemmeside.
  • Adgang til årsmødet for max. 3 personer (ekskl. hotelovernatning).
  • Forplejning den 30. og 31. maj inkl. festmiddag for max. 3 personer.
  • Opstilling af træfpunkt (bord med dug og stole).
  • Et tresidet borddisplay med indbygget lys og firmalogo.
  • Firmaomtale/annonce i Årsmødeavisen (1/1 side, 4 farver). Udsendes i ca. 500 eksemplarer til årsmødets deltagere.

Deadline for køb af træfpunkt og levering af materiale til Årsmødeavisen er den 19. april 2024.

ÅrsmødeAvisen

For at orientere årsmødets deltagere om arrangementet udgives Årsmødeavisen. Avisen udsendes i ca. 500 eksemplarer i uge 20. I Årsmødeavisen råder hvert træfpunkt over 1/1 side til firmaets profil og/eller annonce. Annonceringen i Årsmødeavisen er udelukkende forbeholdt de firmaer, der har bestilt et træfpunkt. 

Bestilling

Bestilling af træfpunkter sker via mail til Else Sømod på es@danva.dk fra torsdag den 1. februar 2024 kl. 8.00. Træfpunkterne bliver tildelt i den rækkefølge, bestillingerne modtages. Der er et begrænset antal træfpunkter.

oversigten over træfpunkter illustreres placeringen af de enkelte træfpunkter. Ved bestilling angives, hvilket træfpunktnummer, der ønskes. Skriv minimum to alternativer. 

Pris

Pris for et træfpunkt er kr. 26.000 ekskl. moms.
Tilmelding af træfpunktets deltagere til årsmødet skal foregå samlet til Helle Benjaminsen på mail hb@danva.dk.
For deltagelse ud over de 3 personer, der følger med et træfpunkt, er følgende priser ekskl. moms gældende:

  • Deltagergebyr: kr. 2.795,-
  • Festmiddag pr. pers.: kr. 670,-
  • Forplejning pr. pers. torsdag: kr. 450,-
  • Forplejning pr. pers. fredag: kr. 300,-

Deadline for køb af træfpunkt og levering af materiale til Årsmødeavisen er den 19. april 2024.

Oversigt over solgte træfpunkter (opdateres løbende)

1

Deloitte

2

Horten

3

GEO

4

Advokatfirmaet Energi & Miljø

5

Uponor Infra A/S

6

Kommunekredit

7

Grundfos

8

Rambøll

9

Kamstrup A/S

10

Nykredit

11

EY

12

Solteq

13

Krüger

14

Sydbank

15

Elbek & Vejrup A/S

16

DecideAct

17

WSP Danmark A/S

18

Envidan

19

PwC

20

Hexagon

21

BDO

22

Init Denmark A/S

23

NIRAS

24

Vand & Teknik

25

LE34

26

Spar Nord

27

DLA Piper

28

Sweco Danmark A/S

29

IntraNote

30

LIFA A/S

31

Frontmatec Skive A/S

32

Marstrand Innovation A/S

33

EG Danmark A/S

34

 

35

Per Aarsleff A/S

36

Diehl Metering

37

Phlit

38

Danova ApS

39

 

Hoteller

Værelsesbooking er mulig fra 1. februar. Se information vedrørende overnatning her... Værelser bookes og afregnes direkte med hotellet.

Yderligere information

Kontakt Else Sømod på 8793 3516 eller es@danva.dk