DANVA 49-behandlet.jpg

Opdateret den 15. april: Sekretariatet har iværksat en række ændringer i arbejdet, der skal sikre, at smitten ikke spredes unødvendigt.

DANVA har aflyst alle arrangementer

På interne linjer har DANVA udsat alle arrangementer i marts, april og maj måned uanset antal deltagere. Alle tilmeldte kursister får direkte besked, og vi vil i den kommende tid arbejde på at finde nye datoer for arrangementerne.

Medarbejdere opfordres til at følge anbefalinger

I forhold til DANVAs sekretariat vil sekretariatet i den kommende tid nøje overveje, om der er behov for, at medarbejdere fra DANVA skal deltage i møder eller om mødet kan afvikles via Skype/Teams. Forretningskritiske møder, som kræver tilstedeværelse af sekretariatsmedarbejdere vil selvfølgelig blive gennemført.

Medarbejdere opfordres desuden til at følge de til enhver tid opdaterede anbefalinger om transport, hygiejneregler, forsigtighedshensyn m.v. 

Det er muligt at udføre en stor del af arbejdet på sekretariatet hjemmefra. Medarbejderne er derfor opfordret til, at de, der kan arbejde hjemmefra, gør det de dage, hvor det er muligt i forhold til arbejdsopgaver og foreløbigt frem til 10 maj. Og alle er opfordret til at holde ferie og/eller flex omkring påske, d.v.s. også de 3 dage før Skærtorsdag.

Hvad betyder det for medlemmerne? 

Medlemmer kan fortsat kontakte sekretariatet ad de sædvanlige kanaler, enten på hovednummer 70 210055, email danva@danva.dk eller kontakte en navngiven medarbejder direkte.