Telefon-500X.jpg

Selskabet kan med fordel forberede en tekst til indtaling på selskabets telefonsvarer. På den måde kan kunder, der ringer op, få oplysninger om, hvor vandforureningen er sket, og hvilke forholdsregler, der er.

Forbered tekst til telefonsvarer med informationer om drikkevandsforureningen allerede inden, den er konstateret.

Orientér om de faktuelle forhold

Orientér om, at:

  • Der er sket en forurening.
  • Forureningen er sket her.
  • Der er forholdsregler.
  • Der ikke kan sættes nøjagtige datoer på varigheden. 

Husk henvisning til hjemmesiden

Hjemmesiden er kundernes primære indgang til drikkevandsselskabet. Husk derfor at henvise til hjemmesiden i alt materiale, I sender ud af huset. Sørg også for, at hjemmesiden hele tiden er opdateret med seneste nyt om situationen.

Giv gerne feedback på denne artikel
DANVA arbejder hele tiden på at gøre det endnu bedre for dig. Derfor ville vi blive glade, hvis du ville give os feedback på denne artikel - enten ved at klikke på ikonerne nederst eller ved at skrive en mail til lf@danva.dk.

Tak for hjælpen.

Fandt du det du søgte?