Forsyningssektoren er en branche i rivende udvikling og under stor politisk bevågenhed. Hedensted Spildevands fremtid byder på en række tiltag og investeringer. Vi tilbyder en spændende og udfordrende ledelsesopgave, hvor du sammen med afdelingens medarbejdere og direktør skal være med til at sikre den fortsatte udvikling af et sundt og bæredygtigt selskab. 

Stillingsbetegnelse

Afdelingsleder.

Organisatorisk placering

Stillingen er placeret i projektafdelingen og refererer til Direktøren. 

Arbejdssted

Vil være i administrationsafdelingen på renseanlægget i Daugård.

Arbejdstid

37 timer pr. uge med flekstid.

Hvad kan vi tilbyde?

Vi kan tilbyde ansættelse som afdelingsleder for projektafdelingen, der pt. er normeret til fire medarbejdere samt en afdelingsleder og som udover personaleledelse skal favne fagområder, som spænder fra strategi og økonomistyring, projektledelse af større og mindre projekter og tværgående opgaver i projektafdelingen. Være faglig sparringspartner for afdelingen og være bindeleddet til det øverste ledelsesniveau i kommunen.

Arbejdsopgaver

  • Udvikle projekter i samarbejde med direktøren og de projektansvarlige.
  • Udarbejde projektbeskrivelser for nye projekter, fastlægge mål og strategi, fastlægge aktiviteter mv. i samarbejde med direktøren samt andre interne og eksterne interessenter.
  • Projektledelse, herunder udarbejdelse af projektplaner, budgetter, kontakt til eksterne og interne partnere, planlægning, koordinering, opfølgning og rapportering.
  • Diverse større eller mindre tværgående opgaver i forhold til projekter, kommunikation og administration.
  • Forestå egne projekter.
  • Økonomiansvarlig overfor direktøren for projektafdelingen.
  • Borgerhenvendelser.

Kvalifikationer

Vi har en forventning om, at du:

  • Har en relevant akademisk uddannelse gerne erfaring med politisk styret organisation eller lignende.
  • Har flere års ledelsesmæssig erfaring gerne med en lederuddannelse.
  • Har interesse og faglig indsigt indenfor flere af afdelingens opgaveområder, specielt afløbsprojekter, klimatilpasning og planlægning.
  • Har flere års erfaring med udarbejdelse af projekter og tilsynsarbejde.
  • Har erfaring med budgettering og opfølgning, gerne i forbindelse med benchmarking og økonomiske rammer.
  • Har erfaring med og flair for kommunikation.
  • Kan lede og sikre struktur uden at blive alt for styrende - du skal sætte rammerne og dine medarbejdere skal udfylde dem.
  • Ser en fordel i forskelligheden af dine medarbejdere og evner situationsbestemt ledelse.

Personlige

  • Er udviklingsorienteret med forretningsforståelse
  • Er udadvendt og engageret
  • Er struktureret og kvalitetsbevidst
  • Er målrettet, handlings- og resultatorienteret
  • Har et godt overblik og trives med mange bolde i luften
  • Er initiativrig, ser nye muligheder og formår samtidig at konkretisere dem
  • Har gode analytiske evner
  • Har god gennemslagskraft og er vedholdende
  • Kan arbejde selvstændigt, men er også en holdspiller/samarbejdsorienteret.

Øvrige oplysninger

En selvstændig stilling med gode udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på efteruddannelse og ser værdi i vidensdeling og at deltage i netværk i branchen.

Her er højt til loftet og store frihedsgrader. Du kan i høj grad være med til at udvikle jobbet.

Et godt og humoristisk arbejdsmiljø.

Du aflønnes efter kvalifikationer og efter forhandling med din faglige organisation.

Vi henviser endvidere til vores hjemmeside www.hspv.dk

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Ole Pedersen tlf. 7674 9270.

Ansættelsessamtaler vil blive gennemført løbende, så send din ansøgning snarest muligt. 

Stillingen forventes besat pr. 1. juni 2018.

Ansøgningen

Send din ansøgning via e-mail til info@hspv.dk eller med posten mrk. "Afdelingsleder".

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Fandt du det du søgte?