Med over 3,2 millioner danskere på LinkedIn og 10 % af den voksne befolkning som daglige brugere, er LinkedIn stedet, hvor det professionelle Danmark mødes, danner relationer og deler viden.
Som medarbejder i et vandselskab kan du gennem aktiv brug af din LinkedIn-profil løfte din organisations fortællinger og budskaber frem i lyset. Samtidig åbner platformen mulighed for, at du styrker dine kompetencer og opbygger værdifulde forbindelser til andre professionelle i branchen, hvilket kan understøtte din personlige og faglige udvikling.
På dette inspirationswebinar får du konkrete redskaber til at starte eller justere din indsats på LinkedIn, så du styrker både din egen og dit vandselskabs synlighed.
Målgruppe
Webinaret er relevant for alle medarbejdere i vandbranchen, der ønsker at styrke deres faglige profil på LinkedIn. Du kan deltage, uanset om du er helt ny på mediet eller allerede bruger det, herunder som en del af arbejdet.
Indhold
Troels Johannesen, der er kommunikationsrådgiver og specialist i brugen af LinkedIn, giver dig på webinaret en indføring i, hvordan du, selv ved en lille indsats, kan bruge LinkedIn professionelt til at fortælle om dit arbejde og dermed styrke både egen og din organisations profil.
Formål, barrierer, målgrupper, indhold, teknik og algoritmer gennemgås, og du får input til at justere din LinkedIn-profil, så den matcher din fagprofil og fremstår så indbydende som muligt.
Under webinarets faglige program vil du desuden blive præsenteret for praktiske eksempler på, hvordan du og dine kolleger fra andre vandselskaber anvender LinkedIn i deres arbejde og få konkret feedback på relevante LinkedIn opslag.
Formen er en blanding af teoretisk indsigt i LinkedIns muligheder og konkrete eksempler, adressering af barrierer og tips til, hvordan du overvinder dem samt guides til lettest muligt at lave engagerende opslag.
Underviser
Troels Johannesen, strategisk kommunikationsrådgiver, forfatter og oplægsholder
Troels Johannesen arbejder med digitale og sociale medier, digital interessevaretagelse samt politisk kommunikation og strategi i digital kommunikation. Han underviser ledere og medarbejdere i at bruge sociale medier professionelt. Han er uddannet cand.comm. og er tidligere presserådgiver, konsulent og kommunikationschef.
Kontakt
For mere information kontakt kursusleder Emilie Velbæk på ev@danva.dk