Ny webshop

Vi har fået ny webshop.

Derfor skal du, for at foretage køb af arrangement eller publikationer, først nulstille dit kodeord.

Nulstil dit kodeord ved at klikke på "Glemt kodeord", når du har trykket bestil her og du skal til at afslutte dit køb i webshoppen.

Årets indberetningsperiode fra d. 2. maj til 11. juni åbnes med 2 fysiske Kick-off møder henholdsvis på Sjælland og i Skanderborg.

Møderne henvender sig mest til nye eller uerfarne indberettere, da indberetningsplatformen gennemgås detaljeret, men alle er selvfølgelig velkomne. Erfarne brugere kan dog spare tid ved at deltage i de væsentligt kortere videomøder, der har fokus på nyt i årets indberetning.

Møderne er kun for deltagere i DANVA benchmarking og deltagere til Statistikindberetningen (Vand i tal).  

Dagsorden:

  • Introduktion til årets indberetning
  • Årets spørgeramme incl. nye og udgåede spørgsmål
  • Introduktion til indberetningsplatformen BESSY
  • Indhold og indberetning til Performancebenchmarking til Miljøstyrelsen via BESSY
  • Årets produkter
  • Mødet slutter af med frokost

Er der spørgsmål til møderne kontakt Thomas Sørensen, DANVA på ts@danva.dk eller 87933565.

Tid og sted: 2. maj kl. 9:30 til 12:30 – Vandhuset, Skanderborg

Pris: 0 kr.

Kun Benchmarking og Statistik deltagere