Målgruppe

Medarbejdere i kundeservice, opkrævnings-, inddrivelses, restances eller inkassoafdelingen, som tidligere har deltaget i kurset Konflikthåndtering.

 

Praktisk håndtering af de svære samtaler

Som tidligere deltager i kurset Konflikthåndtering, har du fået din teoretiske rygsæk fyldt op med redskaber til at håndtere konflikter i dine samtaler. Nu gælder det om at implementere dem i dit arbejde.

Konflikthåndtering er en svær disciplin, der kræver mod og gentagelse at træne. Derfor tilbyder vi nu dette opfølgningskursus i Konflikthåndtering, der giver dig en hel dag til at træne teknikkerne i et trygt og risikofrit rum.

Dagen vil bestå af:

  • Kort teoretisk genopfriskning

  • Træning i konfliktfyldte samtaler

  • Træning i sorgfyldte samtaler

  • Træning i håndtering af trusler

  • Træning af din mentale robusthed

Udbytte

Efter kurset har du trænet,  hvordan du forebygger og nedtrapper konflikter.

Du har også fået trænet, hvordan du håndterer kunder, der er kede af det, magtesløse eller selvmordstruede.

Sidst, men ikke mindst, har du fået trænet din mentale robusthed og  kan håndtere de vanskelige samtaler med større ro og overblik.

Undervisere

Kundeservice- og kommunikationsspecialist Iben Guldager Nielsen, Virkelyst.nu

Ledelseskonsulent og coach Annette Klausen Bengtsson, Klausenbengtsson.dk